Gwarancja na towar
Prezentowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych dostarczanych razem z towarem. Na mocy prawa sklep BoboWózki ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu wózka lub innego produktu. W ramach gwarancji bądź odpowiedzialności za zgodność towaru z umową, w przypadku każdej zasadnej reklamacji w okresie odpowiedzialności Klient nie ponosi żadnych kosztów - w tym również kosztów transportu.
Składanie wszelkich reklamacji ułatwia specjalnie przygotowana procedura reklamacyjna. Wszelkie zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie BoboWózki za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów – gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy. Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik pomocy technicznej w sklepie BoboWózki w godzinach pracy biura na bieżąco odpowiada na zgłoszenia reklamacje.
Pełne zgłoszenie reklamacyjne usterek i nieprawidłowości zawiera
- imię i nazwisko klienta
- numer paragonu/faktury
- datę zakupu
- model wózka lub innego artykułu
- szczegółowy opis problemu
- telefon kontaktowy
W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z wózka lub innego produktu w trakcie realizacji reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Stąd też, aby zaoszczędzić kilka dni - po uzgodnieniu towar do naprawy może trafić bezpośrednio od Klienta – również po naprawie/wymianie zwracany jest bezpośrednio do Klienta. Omijając nasz sklep większość reklamacji realizowana jest w ciągu zaledwie kilku dni.
Wózek lub inny towar który kwalifikuje się do naprawy w serwisie najkorzystniej jest wysłać z początkiem tygodnia, wtedy wysoce prawdopodobne jest że naprawiony/wymieniony towar odesłany będzie po kilku dniach tego samego tygodnia.
F.A.Q. - Częste pytania na temat gwarancji i reklamacji
1. Czy oferowane towary mają polską gwarancję?
Tak, wózki i pozostałe oferowane przez sklep BoboWózki towary mają taką gwarancję. Jest to gwarancja producenta, który posiada serwis naprawczy, bądź też dystrybutora, który jest w Polsce reprezentantem zagranicznego producenta i również posiada serwis realizujący wszelkie reklamacje w ramach gwarancji.
2. Czy wszystkie wózki mają taki sam okres gwarancji?
Okres gwarancji jest różny, ale w naszym sklepie jest to co najmniej 2 lata od zakupu, dla każdego produktu jest on podany w karcie gwarancyjnej.
3. Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z wózkiem?
Tak, do każdego wózka obok dowodu zakupu dołączana jest karta gwarancyjna.
4. Czy z oferowanych wózków są takie które są mniej lub bardziej awaryjne?
Dzięki dokładnej selekcji produktów które oferujemy, głównie właśnie pod względem wytrzymałości i dobrego wykonania staramy się aby w naszej ofercie znajdowały się wyłącznie najlepsze oraz nie awaryjne wózki i inne artykuły dziecięce.
5. Czy sklep BoboWózki posiada własny serwis i serwisantów?
W sklepach BoboWózki dokonywane są tylko drobne naprawy i konserwacje wózków, dokonują tego pracownicy techniczni sklepu. W przypadku poważnych usterek wózki przesyłane są do naprawy w autoryzowanym serwisie danej firmy.
6. Co zrobić jeśli w wózku lub innym produkcie wystąpi usterka?
Najpierw należy dokładnie ocenić sytuację, a następnie poinformować o tym fakcie pracownika obsługi technicznej w naszym sklepie. Należy podać dokładny opis problemu oraz potrzebne dane kontaktowe do siebie. Na podstawie takiego zgłoszenia zaproponujemy najbardziej optymalną procedurę rozwiązania problemu.
7. Jak szybko sklep BoboWózki reaguje na zgłoszenie problemu lub reklamacji?
Każde zgłoszenie o usterce lub jakimkolwiek problemie z wózkiem lub innym produktem zakupionym w naszym sklepie realizowane jest niezwłocznie.
8. Czy sklep BoboWózki współpracuje z autoryzowanymi serwisami?
Tak, współpracujemy z producentami i dystrybutorami, którzy posiadają własne autoryzowane serwisy naprawy. Wszelkie poważne naprawy realizowane są tylko w takich miejscach, co gwarantuje szybką i pewną obsługę naprawczą.
9. W jakich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do serwisu?
Odesłanie wózka lub innego towaru do serwisu jest ostatecznością. W przypadku pewnych usterek udaje się tego uniknąć, możliwe jest np. dostarczenie części zamiennych do Klienta, pod warunkiem że są one łatwo demontowalne i Klient będzie w stanie sam dokonać wymiany. Jeśli natomiast usterka jest poważna i nie pomoże wymiana uszkodzonego elementu - wtedy naturalnie konieczna jest wysyłka. Klient oczywiście nie ponosi kosztów transportu, pod warunkiem że reklamacja jest zasadna.
10. Jak długo trwa załatwienie reklamacji?
W rzeczywistości większość zgłoszeń serwisowych realizujemy w ekspresowym czasie kilku dni. W szybkim i skutecznym rozwiązywaniu wszelkich posprzedażowych problemów reklamacyjnych niezmiernie pomaga profesjonalne przygotowanie naszych wieloletnich dostawców i ich serwisów.
Skontaktuj się z doradcą sklepu BoboWózki