Treść regulaminu
Sklep internetowy działający pod adresem www.bobowozki.com.pl [dalej: sklep internetowy] jest prowadzony przez BWG Polska Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia [dalej: sprzedawca], wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000449991, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 1.000.000,00 zł, REGON: 221826016 i NIP: PL5862281092.Powyższy adres siedziby sprzedawcy jest także adresem do kontaktu oraz do składania reklamacji.
Klient ma ponadto następujące możliwości kontaktu ze sprzedawcą:
- poprzez niniejszy formularz kontaktowy;
- telefonicznie pod numerem telefonu: 504 773 060;
- poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: info@bobowozki.pl
§1 Składanie zamówień
- Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
- Za pośrednictwem sklepu internetowego można składać zapytania oraz zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Konsultacje i zamówienia realizowane są w dni robocze w godz. 10-18.
-
Zamówienia na towar ze sklepu internetowego można składać:
- internetowo - dodając do koszyka i wypełniając formularz;
- mailowo - konsultant zwrotnie przesyła potwierdzenie;
- telefonicznie - konsultant generuje i przesyła potwierdzenie. -
Podczas składania zamówienia do jego skutecznej realizacji niezbędne jest podanie zgodnych z prawdą następujących informacji:
- dane wskazujące wybrany towar;
- imię i nazwisko odbiorcy towaru;
- dokładny adres dostawy;
- numer telefonu kontaktowego;
- adres poczty elektronicznej. - W przypadku ewentualnych opóźnień w realizacji zamówień lub braku towaru w magazynie konsultant niezwłocznie o tym informuje Klienta.
- Oferty sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych BoboWózki mogą różnić się cenowo, dostępnym asortymentem jak i sposobami płatności. Odbiór konkretnych towarów z oferty sklepu internetowego i opłacenie ich w sklepach stacjonarnych BoboWózki wymaga złożenia wcześniejszej rezerwacji w sklepie internetowym.
§2 Realizacja zamówień
- Zamówiony towar wysyłany jest dopiero po pomyślnym telefonicznym lub mailowym zweryfikowaniu zamówienia przez konsultanta sklepu.
-
Informacje ze złożonego zamówienia podlegające weryfikacji:
- nazwa i kolor zamawianego towaru;
- zamówiona ilość;
- sposób dostarczenia;
- termin dostarczenia;
- wszelkie koszty związane z dostawą;
- całkowity koszt zamówienia;
- forma płatności;
- dane adresowe odbiorcy. - Zamówienia które nie mogą być pozytywnie zweryfikowanie z powodów: braku kontaktu z Klientem lub podania niejasnych informacji, są po 7 dniach bezpowrotnie anulowane.
- W przypadku towarów wykonywanych lub modyfikowanych na specjalne zamówienie Klienta lub przy wydłużonym terminie realizacji zrealizowanie zamówienia może być warunkowane wpłaceniem zadatku w wysokości do 10% wartości zamówienia.
- Za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzona jest wyłącznie sprzedaż detaliczna, zamówienia na więcej niż dwie sztuki tego samego produktu wymagają indywidualnych uzgodnień oraz wyraźnego potwierdzenia.
§3 Sposoby płatności
- Ceny wszystkich oferowanych wózków i innych artykułów są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Każda sprzedaż dokumentowana jest paragonem fiskalnym bądź fakturą VAT wyrażonymi w polskich złotych.
-
Za zamówiony w sklepie internetowym www.bobowozki.com.pl towar można zapłacić jednym z poniższych sposobów:
- płacąc kurierowi przy odbiorze u siebie w domu;
- robiąc przelew na konto bankowe sprzedawcy w banku Millennium;
- płacąc poprzez system szybkich płatności PayU;
- kupując na raty za pośrednictwem Santander Consumer Bank;
ponadto, po wcześniejszej rezerwacji kupując osobiście i płacąc kartą bądź gotówką w sklepach stacjonarnych BoboWózki. - Rozliczenia za towar zamawiany poprzez system PayU obsługuje PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzka 182.
- Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest w języku polskim a opublikowany na stronie www.bobowozki.com.pl Regulamin jest jej integralną częścią.
-
W przypadku wyboru zapłaty w systemie ratalnym, po uzupełnieniu formularza Kupujący zostaje przekierowany na witrynę kredytodawcy, na której może uzupełnić wniosek kredytowy obejmujący w szczególności informacje o preferowanym trybie zawarcia umowy kredytowej oraz dane Kupującego. Następnie kredytodawca podejmuje decyzję o udzieleniu Kupującemu kredytu, przy decyzji pozytywnej kredytodawca zawiera z Kupującym umowę kredytu.
Sprzedawca nie jest stroną umowy kredytu, ani też nie pośredniczy w jej zawarciu, a jedynie zapewnia możliwość dokonania zakupu ratalnego. Opisana procedura zawarcia umowy kredytowej oraz kalkulator rat są określone przez kredytodawcę, a ich wskazanie na witrynie Sprzedawcy ma wyłącznie charakter informacyjny.
Kredytodawca informuje Sprzedawcę o zgodzie lub jej braku na finansowanie, a jeśli zgoda zostaje wyrażona, Sprzedawca niezwłocznie przystępuje do realizacji zamówienia, natomiast w przypadku braku zgody zamówienie zostaje anulowane.
§4 Transport towaru
- Towar dostarczamy na terenie całej Polski, a po sprawdzeniu możliwości i po indywidualnych ustaleniach wysyłamy również poza granice Polski.
- Przesyłki nadawane są za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej DPD, towar wysyłany jest w odpowiednio zabezpieczonym i oznaczonym opakowaniu, przesyłki są ubezpieczane do ich wartości.
- Zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską na terenie kraju standardowo na drugi dzień roboczy po nadaniu.
- Po odbiorze przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić jej zawartość pod względem kompletności i zgodności z dokumentem sprzedaży oraz złożonym zamówieniem.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jednocześnie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając mu wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.
§5 Koszty i czas dostarczania towaru
- Koszt zapakowania i logistyki oferowanych produktów niezależnie od sposobu płatności na terenie Polski wynosi 0zł dla paczki do 31,5kg. Wyjątek stanowią ponad gabarytowe przesyłki, w szczególności meble dziecięce dla których koszt ustalany jest indywidualnie. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie, zależą od zawartości, wagi, dokładnego miejsca dostawy oraz aktualnych warunków firm kurierskich.
- Wraz z potwierdzeniem zamówienia konsultant sklepu podaje przybliżony dzień dostarczenia towaru, a po nadaniu przesyłki na terenie Polski standardowo powinna ona zostać doręczona następnego dnia roboczego.
- Równolegle z nadaniem przesyłki Klient otrzymuje SMS lub e-mail z jej numerem, oznacza to że firma kurierska przyjęła przesyłkę i powinna być standardowo dostarczona w następnym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach, po obustronnym uzgodnieniu, istnieje możliwość wysłania towaru bezpośrednio od producenta.
- Ze względu na specyfikę produkcyjną części naszych dostawców terminy realizacji niewielkiej ilości zamówień mogą przekroczyć 30 dni.
- W przypadku nagłego braku towaru w naszych magazynach lub przy odległym terminie dostawy Klient może przyjąć wskazany termin dostarczenia, może też bez żadnych konsekwencji zrezygnować ze złożonego zamówienia.
§6 Warunki gwarancji
- Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.
- Oferowane produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, jeżeli takie zostały dołączone do produktów.
- Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
- Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego złożonego sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy ustawy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
§7 Reklamacje
- Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczania towarów bez wad.
- Każdy towar zakupiony w sklepie internetowym, jeżeli nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka, może być reklamowany.
-
Reklamacje można złożyć:
- poprzez niniejszy formularz kontaktowy sklepu internetowego;
- pod adresem pocztowym sprzedawcy: BWG Polska sp. z o.o. ul. Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia;
- poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@bobowozki.pl;
- Pełne zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko klienta,
- dane kontaktowe klienta (adres korespondencyjny, opcjonalnie, jeśli klient wyraża na to zgodę adres poczty elektronicznej, numer telefonu),
- numer paragonu/faktury,
- datę zakupu towaru przez klienta,
- opis towaru (model wózka lub innego produktu),
- szczegółowy opis wady towaru,
- oczekiwany przez klienta sposób załatwienia reklamacji. - Przesłane drogą elektroniczną przez sprzedawcę potwierdzenie otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oznacza, że skutecznie ono dotarło i zostało przez sprzedawcę zarejestrowane.
- Sprzedawca w celu rozpatrzenia zgłoszenia dotyczącego wymiany lub naprawy towaru jak również w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową dopuszcza możliwość korzystania z opinii specjalistów, w tym m.in. przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację zgodnie z określonymi powyżej przepisami obowiązującego prawa i poinformuje klienta o wyniku jej rozpatrzenia.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w sklepie internetowym BoboWózki bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie aż 100 dni od dnia wydania mu towaru. Sprzedawca już w 2005 roku wprowadził rewolucję w zakresie długości czasu na zwrot towarów i wydłużając ten czas, mimo iż obowiązujące przepisy prawa termin ten określiły na 14 dni. Wydłużony czas na zwrot nie dotyczy produktów z outletu oraz zakupionych w systemie ratalnym.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład: pismo klienta wysłane pocztą na adres siedziby sprzedawcy lub przesłane pocztą elektroniczną na adres sprzedawcy określony na wstępie niniejszego regulaminu).
- Klient korzystający z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać także z formularza odstąpienia od umowy (zgodnego z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować wskazany powyżej termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby klient wysłał oświadczenie dotyczące wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem tego terminu.
- Klient obowiązany jest niezwłocznie odesłać lub przekazać sprzedawcy zwrócony towar na adres jego siedziby, w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin ten będzie zachowany, jeżeli klient wyśle rzecz przed upływem tego terminu 14 dni.
- Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. Sprzedawca ma ograniczone możliwości natychmiastowego wydania gotówki dla przesyłek pobraniowych, w związku z tym towar zwracany przez klienta z koniecznością zapłaty za niego przy odbiorze nie będzie odbierany przez sprzedawcę.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez klienta, sprzedawca zwróci klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym ewentualnie zapłacone przez koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru.
- Zwrotu płatności sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
§9 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów korzystających ze sklepu internetowego jest sprzedawca: BWG Polska sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym obowiązek informacyjny zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod linkiem.
§10 Informacja o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klienci sklepu internetowego są uprawnieni do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Klienci sklepu internetowego są uprawnieni do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy Wojewódzkich Inspektorach Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania takich stałych sądów polubownych określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 roku w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
- Klienci sklepu internetowego mogą również skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy m.in. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów lub wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za zgodą konsumentów do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
§11 Postanowienia końcowe
- Informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty zawarcia umowy sprzedaży wiążącej sprzedawcę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks cywilny, lecz są one zaproszeniem do zawarcia umowy.
- Towary, ich opisy, nazwy oraz znaki handlowe używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli, chronionymi prawem. W szczególności korzystanie z materiałów ilustracyjnych lub zdjęciowych towarów, kompozycji i układu strony internetowej oraz praw własności intelektualnej zawartych na tej stronie jest niedozwolone w celach innych niż użytek osobisty, chyba że istnieje na to wyraźne zezwolenie pisemne ze strony sprzedawcy.
- Prawem właściwym dla zawarcia umowy sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego jest prawo polskie, a sądami właściwymi dla rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z zawarcia takiej umowy są polskie sądy powszechne, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Integralną częścią zawieranej umowy sprzedaży jest niniejszy regulamin, dostępny na stronie internetowej pod adresem: www.bobowozki.com.pl/regulamin oraz Polityka Prywatności dostępna pod adresem www.bobowozki.com.pl/polityka.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Copyrights 2004-2024 BoboWózki
Skontaktuj się z doradcą sklepu BoboWózki