Możesz wybrać dowolną formę płatności spośród poniższych
-
Szybka płatność online
Przelew elektroniczny - Za pośrednictwem PayU S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań; -
Płatność BLIK
Szybka płatność moblina - Za pośrednictwem PayU S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań; -
Przelew na konto bankowe
ODBIORCA: BWG Polska Sp. z o.o.
ul. Nowodworcowa 22
81-581 Gdynia
Konto Banku Millennium dla płatności w PLN:
14 1160 2202 0000 0002 4021 3098
Konto Banku Millennium dla płatności w EURO:
PL 12 1160 2202 0000 0002 3720 3709
IBAN: PL, SWIFT CODE: BIGBPLPW
Adres banku: Bank Millennium S.A., ul. Zaryna 2a, 02-593 Warszawa
TYTUŁ: W tytule przelewu należy podać numer zamówienia -
E-raty
Płatność ratalna - realizowana za pośrednictwem Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Strzegomskiej 42c, 53-611 Wrocław; -
Gotówka przy odbiorze
U pracownika firmy kurierskiej.
F.A.Q. - Często zadawane pytania na temat płatności
1. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?
Można u nas bezpiecznie zapłacić za towar na 5 sposobów:
- płacąc kurierowi przy odbiorze
- szybkie płatności PayU, w tym kartą
- robiąc przelew na konto bankowe
- kupując na raty poprzez system ratatalny
- płacąc osobiście w jednym z naszych sklepów.
2. Czy kupując w sklepie BoboWózki mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupiony towar nasza firma może wystawić fakturę VAT, trzeba jednak mieć na uwadze że zgodnie z nowymi przepisami niezbędne jest podanie numeru NIP przed dokonaniem transakcji. Możliwe jest również wystawienie faktury proforma przed dokonaniem płatności.
3. Czy w sklepie BoboWózki są jakieś ukryte koszty?
W naszym sklepie nie stosujemy takich praktyk - nie mamy żadnych ukrytych kosztów, prowadzimy jasną i przejrzystą sprzedaż, a dodatkowo oferujemy wysoki komfort zakupów. Zakupy w naszym sklepie nie wiążą się z ryzykiem, a w przypadku niezadowolenia z wózka można go zwrócić w ciągu aż 100 dni.
4. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności?
Tak, można dokonać takiej zmiany, należy niezwłocznie zgłosić to do naszego biura, w celu aktualizacji zamówienia - mailowo lub telefonicznie.
5. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Tak, numer konta podany w zakładce Płatności jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
6. Czy ceny podane w sklepie BoboWózki są aktualne?
Ceny widoczne na naszych stronach są aktualne - każdego dnia nasz dział informatyczny zajmuje się aktualizacją oferty. Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
7. Czy można zapłacić kartą kredytową przez internet?
Tak, oczywiście jest taka możliwość za pośrednictwem systemu PayU, płatność kartą możliwa jest również w każdym naszym salonie.
8. Czy sklep może wystawić fakturę proforma przed wpłatą należności?
Tak, jest taka możliwość, na życzenie możemy wystawić fakturę proforma. W tym celu należy przesłać do nas mailowo informacje niezbędne do wystawienia takiej faktury, tj. imię i nazwisko/nazwę zamawiającego, adres, wybrany towar oraz ew. NIP, a poza tym należy podać faks lub adres e-mail na który ma być przesłana faktura.
9. Czy sklep BoboWózki oferuje sprzedaż ratalną?
Tak, umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z pięciu form płatności. Współpracujemy wyłącznie z najbardziej sprawdzonymi na rynku usług finansowych. Na początku opisu każdego produktu znajduje się kalkulator ratalny, który poprzez deklarację ilości rat i wielkości wpłaty własnej umożliwi Państwu szybkie ustalenie przybliżonej wysokości raty.
10. Chcę zamówić towar z dostawą za granicę, czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Nie ma takiej możliwości, wysyłki zagraniczne realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.
Skontaktuj się z doradcą sklepu BoboWózki